Обмін і повернення
Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємося зробити онлайн-шопінг максимально зручним. Тому якщо товар з будь-яких причин Вам не підійшов, можливий його обмін або повернення. Найбільш поширені запитання:
Протягом якого часу можливий обмін або повернення товару?
- Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту його купівлі та фактичного отримання.
Які умови повернення?
- придбаний товар не використовувався; - збережений товарний вигляд;
- в наявності всі ярлики на товарі;
- збережена цілісність упаковки та документ, що підтверджує вашу покупку.
Хто сплачує доставку?
- якщо Ви бажаєте здійснити обмін розміру або покупку нового товару – доставку оплачує інтернет-магазин.
- у випадку повернення товару – доставка здійснюється за рахунок покупця.
Коли відбувається зарахування коштів в разі повернення товару?
- протягом 7 днів після отримання та огляду товару на складі інтернет-магазину. Період зарахування коштів на вказану в заяві карту залежить від банку, зазвичай складає від 3 до 7 днів банківських днів.
Етапи повернення:
1. Зателефонувати за номером (044) 344-86-10 та повідомити про повернення. Наш менеджер відправить Вам необхідні реквізити та координати.
2. Заповнити шаблон заяви, вказавши причину повернення.
3. Товар необхідно упакувати в оригінальну коробку, поклавши туди заяву про повернення та документ, що підтверджує покупку (товарний чек).
4. Самостійно відправити товар Новою Поштою. Після отримання й огляду товару, ми перерахуємо кошти тільки в тому випадку, якщо всі умови по поверненню були дотримані.В іншому випадку наш менеджер зв’яжеться з Вами для узгодження подальших дій.
Згідно законодавства України поверненню та обміну не підлягають*:
- нижня білизна та купальники;
- корсетні вироби;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- рукавички;
- вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органічного походження та напівдорогоцінного каміння.
** якщо Ви виявили брак або невідповідність замовлення, то вищевказані товари можливо повернути або обміняти.

Скористайтеся сервісом "Легке повернення" від Нової Пошти – це швидкий спосіб повернути товар.
Алгоритм дій:
- Виберіть посилку, яку потрібно повернути
- У розділі «Керування посилкою» клацніть «Легке повернення»
- Вкажіть причину повернення зі списку
- Надіслати товар по створеній накладній через відділення або поштамат
Докладніше: https://novaposhta.ua/lpb/
Важливо! Список товарів, які не підлягають обміну та поверненню, затверджується Кабінетом Міністрів України та може змінюватись у зв'язку зі змінами в законодавстві.