Обмін і повернення

Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємося зробити онлайн-шопінг максимально зручним. Тому якщо товар з будь-яких причин Вам не підійшов, можливий його обмін або повернення. Найбільш поширені запитання:


Протягом якого часу можливий обмін або повернення товару?

- Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту його купівлі та фактичного отримання.


Які умови повернення?

- придбаний товар не використовувався; - збережений товарний вигляд;

- в наявності всі ярлики на товарі;

- збережена цілісність упаковки та документ, що підтверджує вашу покупку.


Хто сплачує доставку?

- якщо Ви бажаєте здійснити обмін розміру або покупку нового товару – доставку оплачує інтернет-магазин.

- у випадку повернення товару – доставка здійснюється за рахунок покупця.


Коли відбувається зарахування коштів в разі повернення товару?

- протягом 7 днів після отримання та огляду товару на складі інтернет-магазину. Період зарахування коштів на вказану в заяві карту залежить від банку, зазвичай складає від 3 до 7 днів банківських днів.


Етапи повернення:

1. Зателефонувати за номером (044) 344-86-10 та повідомити про повернення. Наш менеджер відправить Вам необхідні реквізити та координати.

2. Заповнити шаблон заяви, вказавши причину повернення.

3. Товар необхідно упакувати в оригінальну коробку, поклавши туди заяву про повернення та документ, що підтверджує покупку (товарний чек).

4. Самостійно відправити товар Новою Поштою. Після отримання й огляду товару, ми перерахуємо кошти тільки в тому випадку, якщо всі умови по поверненню були дотримані.В іншому випадку наш менеджер зв’яжеться з Вами для узгодження подальших дій.


Згідно законодавства України поверненню та обміну не підлягають*:

- нижня білизна та купальники;

- корсетні вироби;

- панчішно-шкарпеткові вироби;

- рукавички;

- вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органічного походження та напівдорогоцінного каміння.

** якщо Ви виявили брак або невідповідність замовлення, то вищевказані товари можливо повернути або обміняти.


Легке повернення від Нової Пошти

Скористайтеся сервісом "Легке повернення" від Нової Пошти – це швидкий спосіб повернути товар.

Алгоритм дій:

  • Виберіть посилку, яку потрібно повернути
  • У розділі «Керування посилкою» клацніть «Легке повернення»
  • Вкажіть причину повернення зі списку
  • Надіслати товар по створеній накладній через відділення або поштамат

Докладніше: https://novaposhta.ua/lpb/


Важливо! Список товарів, які не підлягають обміну та поверненню, затверджується Кабінетом Міністрів України та може змінюватись у зв'язку зі змінами в законодавстві.